یا سید الشهدا (ع)

وبسایت گروه های چندگانه ی سید الشهدا

یا سید الشهدا (ع)

وبسایت گروه های چندگانه ی سید الشهدا

یا سید الشهدا (ع)

این وبسایت جهت ثبت آثار گروه های سید الشهدا در تلگرام تشکیل شد است و نوشته های گروه در این وبسایت به ثبت می رسد.
محمد کارگری

بایگانی


من کیم ؟؟؟؟
چیم؟؟؟؟
من یا انسانم
اما فرق من با بقیه چیه؟؟؟؟
من یه چیز رو دارم
که بقیه هم دارند اما قدرش رو نمیدونن
من خدا رو دارم
خدا خدا
میدونی چی میگم ؟؟؟؟
فقط و فقط اون رو دوست دارم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میدونی چیه؟؟؟
گاهی اوقات خدا رو فراموش می کنیم
شاید هم همه ی اوقات ولی باید دونست که اون هیچ وقت ما رو فراموش نمی کنه
ما فقط موقع غم گرفتاری مشکل و ..... دست به دامن خدا میشیم
خدایا قول میدم و دیگه گناه نمی کنم و دیگه غیبت نمی کنم و....... هزارتا حرف دیگه اینا همه چیه؟؟؟؟؟
وعده های بدون عمل
اما دقت کردی هیچ وقت از خدا خواستی نه نگفته؟؟؟؟
دقت کردی با اینکه میدونه به وعده هات عمل نمی کنی بازم حرفت رو گروش میده
میدونی چرا؟؟؟؟
میگه شاید این بنده ی من توبه کرد شاید برگشت بسوی من
بیاید یکم خودمون رو اصلاح کنیم
بیاید از فردا و همفته ی دیگه و الآن رو ول کن بیا از همین الآن یه قول به خدا بده
نگو دیگه غیبت نمی کنم و گناه نمی کنم و .....
بگو خودت کمکم کن که اینکار ها رو نکنم
خودت کمکم کن
میدونستی تو قرآن و نمار نمی خونی ولی هرچی از خدا خواستی بهت داده چه دلیلی داره؟؟؟؟
دلیلش اینه
فرشته ها به خدا میگن خدایا این بنده نه نماز می خونه نه زکات میده و .....
ما از بوی دهن این بدمون میاد
دهنش رو پر کن از هرچی که می خواد
ولی اونی که دین داره
شاید یکم خدا بهش دیرتر حاجتش رو بده
میدونی فرشته ها به خدا میگن خدایا ما از بوی دهن این روزه دار خوشمون میاد بزار یکم ناله کنه خدا
یه شعری یادم اومد خیلی قشنگه:
میگه
هرکه در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش میدهند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۴
محمد کارگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی